خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری  ۵ یادواره شهید در شهرستان نهاوند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری  پنج یادواره شهید در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار استان همدان در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۱۷
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پشتیبانی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در شهرستان نهاوند اظهار کرد: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان به عنوان یک فرصت استثنایی و طلایی برای استان و شهرستان نهاوند است .

وی گفت: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با ۲۲ کمیته در استان و ۲۰ کمیته در شهرستان فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری ۵ یادواره شهید در شهرستان نهاوند بیان کرد: در سال جاری دو یادواره شهید در شهرستان نهاوند برگزار شد که ۵ یادواره شهید دیگر نیز در دست اقدام است .

وی افزود: یادواره‌های شهدای مرصاد، فراجا، ارتش، زن و شهدای دولت پنج یادواره شهیدی هستند که در شهرستان نهاوند تا زمان برگزاری کنگره برگزار خواهد شد .

مختاری با بیان اینکه نمایشگاه «امید تا ظهور» در راستای دومین کنگره ملی ۸ شهید استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و همه برنامه‌های معنوی و مذهبی به نام و یاد شهدای گرانقدر شهرستان و در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان برگزار می‌شوند.

وی افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز است و در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر شدن دومین کنگره شهدای استان همدان باید همه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان گفت: نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است و باید از ظرفیت خبرنگاران در این زمینه بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار